MTB Trophy Etap 3 - Racza | RafalCSC >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<<

avatar Jestem RafalCSC z Katowice. Mam przejechane 67346.15 kilometrów w tym 7173.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.57 km/h i się wcale nie chwalę.

2019

2010

2009

Wykres roczny blog rowerowy RafalCSC.bikestats.pl

Tak jeździłem do tej pory

DANE WYJAZDU:
HR max:173 ( 89%)
HR avg:148 ( 76%)
Podjazdy:2841 m
Spaliłem: 4471kcal

MTB Trophy Etap 3 - Racza

Sobota, 1 czerwca 2013 · dodano: 06.06.2013 | Komentarze 3

Wczoraj wieczorem kładąc się spać pomyślałem że dobrze by było zmusić się do trochę większego wysiłku niż w pierwsze dwa dni, bo nie ukrywam że miejsca jakie zajmowałem i czasy, nie do końca spełniały moje oczekiwania, tak więc zaczynam „ścigania” dzień trzeci :) Staję na starcie czuję że nogi znów nie są jakoś specjalnie zajechane, ochota na jazdę jest, warunki psycho dobrze w końcu dziennie wieczorem mieliśmy taką dawkę śmiechu na kwaterze że ciężko było być inaczej nastawionym niż z uśmiechem na dzień dobry.
3… 2… 1… początkowe kilometry znów mijają bardzo szybko do Ochodzitej jadę w eskorcie Mateusza samą końcówkę decyduję się podjechać środkiem po płytach

...

ale nadszedł czas na zjazd pamiętam jak się jedzie w suche dni co czasem wymagało skupienia a tym razem było ślisko więc miałem lekkie obawy jak to będzie i tak mniej więcej w jego połowie wyłożyłem się w borówki ale na swoje usprawiedliwienie napiszę że nie z mojej winy po prostu osoba przede mną się wyłożyła i nie miałem już innego wyjścia niż upadek kontrolowany, kosztuje mnie to kilkanaście pozycji ciężko było znów włączyć się do ruchu. Dalsza część trasy obfita w sraczko-maź ale już przywykłem po dwóch dniach że to norma, cały czas jadę z Matkiem tracąc go jedynie nie na zjazdach, jest szybszy. Pamiętam że kolejną atrakcją było dłuższe butowanie pod chyba Beskid Graniczny a następnie kilka łatwiejszych szybkich zjazdów prowadzących do asfaltu przed Raczą, tu widzę jak Mateusz i Klosiu cisną szybkim tempem więc zarzucam blata, z tyłu środek kasety i na wysokiej kadencji postanawiam szybko lecz bez pogoni przejechać ten kawałek po swojemu, dojeżdżam do bufetu gdzie zielonym napojem częstuje mnie Mamba i przy okazji dołączam do Mateusza.
Przyszedł czas na podjazd primo dzisiejszego dnia t.j. Racza, na tym etapie zaciągi rzadsze więc jazda w górę trochę sprawniejsza niż wczoraj (dziś było jeszcze kilka zaciągów na całej trasie ale i tak lepiej niż na wczoraj, ogólnie mniej nerwowo). Kilometry mijały a podjazd powoli się kończył, na szczycie Mateusz przyśpiesza i tak już osobno kontynuujemy jazdę do mety, na końcówce zjazdu gdzie były belki oznaczone wykrzyknikami zaliczam glebę składam kask do kupy i ruszam dalej. Kolejnym zapadającym w pamięci momentem było podejście w korycie wypełnionym błotem przednie i tylne koło stało w miejscu a rower ważył jakieś 5kg więcej, co jakiś czas stawałem aby zrzucić blokujący toczenie się kół syf na szczęście ta masakra się kończy i zaczynam zjazd było dosyć trudny ale jadę. Na śliskich łąkach aktywuję opcję z podpórką.

Końcowe km`y poprowadzone były po utwardzonej nawierzchni co pozwoliło mi przynajmniej nie tracić pozycji, a i pochwalę się nawet kilka zyskać, tak GUTAR i świadomość że zaraz będzie po wszystkim działa cuda. Wjeżdżam na metę 3 minuty po Mateuszu i zaczynamy atak na bufet :)