Udało się :) | RafalCSC >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<<

avatar Jestem RafalCSC z Katowice. Mam przejechane 67346.15 kilometrów w tym 7173.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.57 km/h i się wcale nie chwalę.

2019

2010

2009

Wykres roczny blog rowerowy RafalCSC.bikestats.pl

Tak jeździłem do tej pory

DANE WYJAZDU:
Spaliłem:kcal

Udało się :)

Niedziela, 30 sierpnia 2009 · dodano: 31.08.2009 | Komentarze 1

A więc standardowo budzik zadzwonił o 5:30 coś tam zjadłem i na 6:30 ustawka pod ZOO z Piotrkiem, było bardzo zimno rano ale niebo było czyste więc postanowiliśmy że atakujemy 300 km! No i w pierwszej kolejności zaliczyliśmy Częstochowę gdzie zjediśmy śniadanie kawa i herbata :) potem przejechaliśmy do zamku w Olsztynie gdzie zrobiliśmy parę fotek no i kierunek na Złoty Potok>Żarki>Kroczyce w Kroczycach znowu mały przystanek żeby zjeść jakiegoś batona i bułkę i jazda do Zawiercia na tym odcinku była taka góra że prawie puściłem pawia ze zmęczenia pierwszy raz w życiu :) no ale potem sturlaliśmy się do Zawiercia i dalej w lini prostej do Sieierza, Mierzęcic kolejna przerwa w pedałowaniu no a potem już w kierunku Siemianowic Śląskich i w Park i co tu dalej robić na liczniku dopiero 210 :( No to wymyśliłen na szybko kawałek przez Szopienice>Janów>Dolina>Hałda tu Piotrek powiedział że jedzie do Pszczyny także jemu będzie łatwo dojechać do 300km a ja co miałem zrobić? Wróciłem zawijasami do Centrum K-ce>WPkiW zrobiłem 3 kółka jeszcze trochę po centrum aż wreszczie zobaczyłem 300km na liczniku. Misja zakończona :)

w drodze do Częstochowy

McDonald's poznajmy się :)