Z Math`em tour de wiochy | RafalCSC >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<<

avatar Jestem RafalCSC z Katowice. Mam przejechane 67346.15 kilometrów w tym 7173.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.57 km/h i się wcale nie chwalę.

2019

2010

2009

Wykres roczny blog rowerowy RafalCSC.bikestats.pl

Tak jeździłem do tej pory

DANE WYJAZDU:
HR avg:151 ( 78%)
Podjazdy:907 m
Spaliłem: 5213kcal
Rower:Trek

Z Math`em tour de wiochy

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 05.06.2011 | Komentarze 3

Wspólny wypad na szosach z Mateuszem, trasa jak zwykle to:
Piekary Śl> Miasteczko Śl> Cz-wa> Olsztyn> Złoty Potok> Żarki> Myszków>
Siewierz> Mierzęcice> Bobrowniki> Siemianowice Śl> WPkiw> Piwo :)
Dzięki Mateusz było świetnie smemu napewno jechał bym wolniej, a tak drugą część trasy posiedziałem sobie na kole :) naprawdę nie umiałem dawać sensownych zmian więc nie pchałem się do przodu, niestety jeszcze czuję kolano w wyniku czego w 3/4 pedałowałem prawą nogą.
Więcej fotek i opis u Mateusza

Jacy porządni kolarze :) na Jasnej Górze :):)

niebieski kolor tak miało być,
czerwone kropki to skrót z Żarek do Siewierza

RafalCSC
| 07:45 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Właśnie starałem się równo i nie szarpiąc wychodzić do przodu, ja za to uważam że źle robimy zamiast krzyknąć sobie aby dać zmianę to wyprzedzamy się lewą stroną niepotrzebnie, na pewno lepiej jest jak ten z przodu kiedy ma dość zjeżdża do tyłu wtedy wychodzący na prowadzenie nic nie musi robić tylko jechać dalej narzuconym tempem bez szarpania. Ale elaborat :)

Rafał poprostu trzeba popracować nad zmianami. Na początku trasy nam lepiej wychodziły niż w drugiej połowie dystansu, a druga sprawa jak Matek daje zmianę i jedzie już w tętnie 165 to ja się nie pcham na przód aby dać zmianę bo nie uciągne tym tempem jadę wtedy blisko progu nawet na kole jak bym miał jeszcze iść na przód to bym się zajechał więc grzecznie sobie jadę i nie podskakuje :):)
rpraniuk
| 19:17 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Pokazywał jakiej prędkości oczekuje, a Ty nic.
Powodzenia życzę w Karpaczu - mi nie dane będzie jechać .
Math86
| 07:26 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Ach ta skromność Rafał :P nie pipc nie pipc, kolano bolało ale kaszany nie było :P a co do zmian to jak dla mnie dawałeś je za mocno, tzn jak zjeżdżałem zwalniając lewą to miałem wrażenie że idziesz jak rakieta dopiero jak chwilkę podgoniłem i siadłem sobie na kole było lepiej, ale my jeździmy w MTB, a nie szosowo więc można Nam wybaczyć te drobne niedociągnięcia :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azega