Z Terminatorem na Przeczyce :) | RafalCSC >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<<

avatar Jestem RafalCSC z Katowice. Mam przejechane 67346.15 kilometrów w tym 7173.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.57 km/h i się wcale nie chwalę.

2019

2010

2009

Wykres roczny blog rowerowy RafalCSC.bikestats.pl

Tak jeździłem do tej pory

DANE WYJAZDU:
Spaliłem:kcal

Z Terminatorem na Przeczyce :)

Sobota, 11 lipca 2009 · dodano: 11.07.2009 | Komentarze 0

O 8:30 umówiłem się z Adamem pod Kapeluszem w parku, na poczatku nie byliśmy pewni czy jechać bo na niebie były same burzowe chmury, ale zadecydowaliśmy że jedziemy. I tak zaczęliśmy od wierzy TV w dół po drodze wjechaliśmy na górę siewierską, z której jest bardzo ładny widok. Potem jeszcze parę km i dojechaliśmy do celu. W drodze powrotnej atak na max speed z wynikiem 69,82 km. Ogólnie bardzo fajna trasa o małym natęzeniu ruchu i z ładnymi widokami było też dużo podjazdów które poprawią wytrzymałość!

widok z góry siewierskiej

Adam a za nim chmury które nas goniły

mój rower w nowym stojaku ADAMUSO HAND CARBON 2009 :)