Borem Lasem z Mateuszem i Adamem :) | RafalCSC >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<< >>>SCS OSOZ RACING TEAM<<<

avatar Jestem RafalCSC z Katowice. Mam przejechane 67346.15 kilometrów w tym 7173.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.57 km/h i się wcale nie chwalę.

2019

2010

2009

Wykres roczny blog rowerowy RafalCSC.bikestats.pl

Tak jeździłem do tej pory

DANE WYJAZDU:
Spaliłem:kcal

Borem Lasem z Mateuszem i Adamem :)

Sobota, 4 lipca 2009 · dodano: 04.07.2009 | Komentarze 1

Razem z Adamem i Mateuszem pojechaliśmy dziś przez Dolinę na Hałdę potem lasami do Lędzin dalej na Wesołą, Mateusz dał nura w bajorze :) no i spowrotem w stronę Katowic lasami, na koniec usiedliśmy w knajpie parku na coś do picia i kółeczko w WPKiW potem do domu ja jeszcze dorobiłem do setki drogą na karcher także rower znowu czysty nasmarowany i gotowy do jazdy. Nowy amortyzator działa świetnie !!!
Dobrze spędzony czas.

musialem odpuścić :(

niezadowolony po nieudanym podjeździe

terminator I i terminator II :)